Ovatko ideasi loppumassa lasten hyppiessä seinille?
Haluaisitko saada purettua lastesi loputtomalta tuntuvan energian ja saada kiukuttelut loppumaan?
Lue lisää ja liity mukaan yli tuhannen lapsiperheen heimoon....touhuile milloin ja missä
haluat (kotona, ulkona jne.)... vinkkejä omatekoisiin (helppoihin ja edullisiin) välineisiin sekä motivoivia vinkkejä mitä tehdä!
Petri Selkee
Lasten liikkuttaja
Kolmen lapsen isänä tiedän, ettei kotiolot ole aina työpäivän jälkeen helppoja. Puhumattakaan tästä korona-viruksen ajasta, jolloin yhdessä ollaan jatkuvalla syötöllä 24/7, eivätkö lapset pääse päiväkotiin touhuilemaan kavereidensa ja päiväkodin ammattilaisten kanssa.
Liikunnan ammattilaisena halusin lapseni liikunnalliseen harrastukseen jo varhain 2-vuotiaana, mutta kokemukseni lasten ohjatusta liikunnasta (jätin lapseni itkien liikuntatuokioon....) sai minut kehittämään lapsi-vanhempi "koriksen". Lapsi-vanhempi "koriksessa" on käynyt viimeisten neljän vuoden aikana yli 1000 lasta vanhempineen nauttimassa liikunnan riemusta.
Ryhmiä vetäessäni olen huomannut, että yhä useammat vanhemmat haluavat apua ja neuvoja lastensa liikunnalliseen arkeen.
Me lupaamme lapsi-perheen arkeesi virikkeitä ja haasteita, joilla lapsesi energia saadaan purettua ja samalla liikunnalliset perustaidot karttuvat iloisten tehtävien parissa :)
Tarvitset muutoksen, joka näkyy ja tuntuu arjessasi… ja pysyy!
Olen varma, että tiedät mitä ET arkeesi kaipaa, esimerkiksi:
Sen sijaan, miltä tuntuisi tällainen arki:
Lapsi-vanhempi
OnLine - liikunta
Mihin Lapsi-vanhempi OnLine-liikunnan huikea teho perustuu?
Lapsi-vanhempi OnLine -liikunta on luotu monen vuoden kokemuksella lasten ja vanhempien yhteisistä liikuntatunneista. Tiedämme, mitkä harjoitukset ovat lapsille sekä hauskoja, että kehittäviä. Ohjelmassa on eri tasoisia tehtäviä, jotta jokaisen lapsen kehittyminen omasta tasosta eteenpäin on mahdollisimman vaivatonta. Jokainen lapsi kehittyy omassa tahdissaan!
Näyttämällä lapsille mallia (itse tai kurssin videolta) sekä tekemällä erilaisia tehtäviä lapsen kanssa, oppimista tapahtuu varmasti!
Saat myös käyttöösi tehtäväkortin, jolla voi yhdessä lapsen kanssa seurata kehittymistä.
Onnistumiseen on aina syy. Tässä tapauksessa niitä on kolme. Paljastan ne sinulle NYT.
Tässä kolme painavaa syytä miksi aloittaisit Lapsi-vanhempi OnLine-liikunnan jo tänään:
- Tarvitset korkeintaan 20 minuuttia päivässä ja voit tehdä harjoitukset mukavasti kotioloissa (leikit ja touhuilut ohjelman mukaan tuovat rytmiä arkeesi ja lapsesi oppii liikkumaan säännöllisesti ja sinä saat treenin päivittäin ja pysyt hyvässä kunnossa)
- Keppi ja porkkana eivät kuulu tähän toimintaan, vaan lähtökohtana on lapsen oma tahto sekä kannustava ja lämmin ilmapiiri, jossa on helppo onnistua
- Ilmaiset / edulliset välineet: saat vinkkejä ilmaisiin ja edullisiin välineisiin, jotka edesauttavat lasta liikkumaan....ja myös itse tehdyt välineet motivoivat lasta liikkumaan entistä enemmän :)
Ja siinä kaikki.
Voisiko lapsen ja aikuisen yhteinen liikkuminen olla enää helpompaa, ja yksinkertaisempaa?
PETRI SELKEE, Lapsi-vanhempi OnLine - liikunnan perustaja
Olen 52-vuotias liikunta-alan ammattilainen (olen ollut liikunnallinen lapsesta alkaen). Minulla on 25 vuoden taival takana ammattivalmentajana mm. koripallossa ja kuunneltuani -80 luvulta asti "lapsilla pitää olla parhaat valmentajat"-tarinaa, päätin alkaa toimimaan.
Olen viimeisen viiden vuoden ajan liikuttanut yli 1000 lasta vanhempineen lapsi-vanhempi "koriksessa", jossa pääpaino on liikunnan riemulla ja innostuksella liikuntaa kohtaan sekä motoristen taitojen kehittämisellä leikkien avulla ja nyt olemme siirtäneet liikunnan ilon verkkokurssiksi.
Lapsi-vanhempi OnLine liikunnan avulla autamme perheitä saavuttamaan arjen harmoniaa ja lapsia oppimaan liikunnan riemua!
Petri Selkee
Esittelyssä...
Suomen kattavin 1-10 vuotiaiden verkkokurssi
Saat.....
Lapsi-vanhempi OnLine -liikunta
Tagline tms.
Pidempi tuote-esittely
Myydään paitsi tuotteen sisältö, myös sen käyttökokemus (esim. oppimiskokemus, käyttöönoton kokemus). Lupaa nopeita, helppoja ja todistettuja tuloksia jos mahdollista. Kerro miksi tuotteesi toimii nopeammin ja paremmin kuin muut ratkaisut.
Verkkokurssin tapauksessa jokaiselle sen osiolle on hyvä antaa oma nimi ja kuvaus.
- 11. osion nimi: 1. osion kuvaus.
- 22. osion nimi: 2. osion kuvaus.
- 33. osion nimi: 3. osion kuvaus.
Ominaisuuksia, hyötyjä ja merkityksiä
Kerro mitä tuote merkitsee asiakkaasi elämässä. Myös tuote avataan merkitysten kautta. Demonstroi kuvailun sijaan jos mahdollista - tehokkaampi tapa.
Hyöty 1
Listaa eri ominaisuuksia, hyötyjä ja merkityksiä tässä osiossa.
Hyöty 2
Kerro lisää tästä hyödystä.
Hyöty 3
Kerro lisää tästä hyödystä.
Hyöty 4
Kerro lisää tästä hyödystä.
Todisteet; faktat, tilastot, tulokset (omat ja muiden) jne.
Tarjoa todistusaineistoa, että tuotteesi toimii muillakin kuin sinulla itselläsi.
Tutkimustulokset: Esim. relevantit tieteelliset tutkimukset.
Kuvakaappaukset (esim. myynneistä, käydyistä keskusteluista).
Bonukset
01 Bonuksen nimi
Bonuksen kuvaus.
Bonusten tehtävä on lisätä paketin koettua arvoa.
Bonuspino ns. bonus bonanza: Anna 2-3 bonusta jos mahdollista.
Millaisia bonuksia? Bonusten tulee olla luonteva osa tarjousta ja liittyä relevantilla tavalla päätuotteeseen.
Esimerkkejä:
Jokainen bonus tulee myydä omalla hyötyihin perustavalla copyllaan. Ilmoita jokaisen bonuksen (todellinen) arvo. Parasta olisi jos bonukset ovat myynnissä omina tuotteinaan niiden ilmoitettua arvoa vastaavaan hintaan.
ARVO: XX€
02 Bonuksen nimi
Bonuksen kuvaus.
ARVO: XX€
03 Bonuksen nimi
Bonuksen kuvaus.
ARVO: XX€
-TAKUU
Takuun nimi
Takuun kuvaus. Takuun idea on kääntää riskin tuntu asiakkaasta itseesi. Ostaminen ei ole riski, vaan tuotetta voi kokeilla rauhassa ensin ennen lopullista päätöstä - ”Osta nyt, päätä myöhemmin pidätkö tuotteen”
Korosta miten helppo rahat on saada takaisin - ”Maksamme rahasi takaisin emmekä kysy syytä palautukselle”
Kunnon takuu voi lisätä myyntiä todella paljon. Esim. asiakas saa pitää tuotteen tai osan siitä vaikka pyytäisi rahat takaisin.
Tarkka voimassaoloaika: Etämyyntilainsäädännön mukaan tuotteen saa palauttaa 14 vuorokauden ajan. Normaalia pidempi takuuaika voi lisätä luottamusta tuotettasi kohtaan merkittävästi.
On hyvä edellyttää, että tuotetta on edes yritetty käyttää, jotta sen saisi palauttaa.
Testimonialit; asiakaskertomukset ja endorsementit
Testimonialin otsikko
Asiakkaan antama suositus.
JANNA MÄKIAHOLAINEN // Suunnittelija
"Parrastani tuli kaksi kertaa tuuheampi!"
Asiakkaan antama suositus.
JAKE KALLIOLAINEN // Tubettaja
Klousaus
Mahdollisuus muutokseen asiakkaalle - kun hän ostaa tuotteen:
- Ainutkertainen, ainutlaatuinen
- Ajankohtainen
- Rajattu tilaisuus, joka on vieläpä juuri umpeutumassa
Klousaustyylejä:
Tienhaara
Päätös: Valitsetko uuden maailman vain palaatko vanhaan maailmaasi?
Asiakas voi jatkaa vanhoja tapojaan ja vanhaa elämäänsä - ja kokea tuskaa - tai investoida tuotteeseen ja kokea selkeän muutoksen parempaan.
Hyötyjen kertaus
Muista, että saat hyödyt X, Y ja Z kun ostat tämän tuotteen.
Poistuva tilaisuus
Tämä tilaisuus muutokseen ei ole voimassa ikuisesti... toimi nyt.
Menetyksen pelko
Tämä tarjous ei tule toistumaan (näin hyvänä), joten toimi nyt.
Esim. bonusten poistuminen, hinnan nouseminen.
Hintavertailu
Saadaan tuote tuntumaan halvalta. Tuotteen arvon freimaus viestintässä sen hintaa selvästi korkeammalle. Esim. puhutaan kymppitonnien saavutetuista tuloksista copyssa kun tuote maksaa vain muutaman satasen. Huom. kaiken esitettävän tulee olla totta - älä keksi itsellesi edullisia tuloksia!
Esim. Kuinka paljon saman opin saaminen maksaisi asiakkaalle palkkaamalla henkilökohtainen valmentaja.
Kerro, että tuotteessa on kyse investoinnista, ei kulusta. ROI = Return On Investment perusteltu jo aikaisemmin copyssa.
Verkkokurssien verkkokurssilla on kokonainen moduuli hinnoittelusta ja bonuksista.
Ilmoittaudu mukaan!
Kerro selkeä takaraja ostolle jos sellainen on.
Tuotteen nimi
Tagline tms.
Terveisin,
Petri Selkee
Usein kysytyt kysymykset
Kirjoita kysymys tähän
What if I'm not good at copywriting?
How can I get this landing page template?
Avaa kysymys painamalla tästä
What if my product isn't a digital product?
What are the right questions to add here?
P.S. PS (Post Scriptum) -elementit luetaan aina myyntikirjeessä tai sähköpostissa. Ovat yhtä tärkeitä kuin pääotsikko, väliotsikot ja toimintakehote! Sisällytä PS-copyyn suora teksti-/ankkurilinkki klousaukseen tai ostolomakkeelle.
P.P.S. Esimerkkejä PS-elementin käytöstä:
1. Kiteytä tarjous - muistuta kaikista hyödyistä
2. Lisää bonus, joka tekee tarjouksesta vastustamattoman
3. Vetoa muihin henkilökohtaisiin syihin, joiden takia tuote kannattaa ostaa juuri nyt
Esim. Kannattava Facebook-mainonta: ”PS. Onko olemassa mitään muuta tapaa, jolla pääset eroon loputtomasta markkinointisi vaatimasta bloggaamisesta, vloggaamisesta ja somettamisesta… joka ei muutenkaan takaisi yhtään minkäänlaista myyntiä? …”
© 2019, Yrityksesi nimi